O oră întârziere cu Wizz Air. La dus. 5 ore la retur

Încerc să revin în ritm. Încerc. Eu încă sunt pe pământ Scoțian, așa că nu promit.

Eu sunt o persoană prea punctuală. Dacă tre să ajung la fix undeva, sunt șanse să ajung la și juma, cu juma de oră înainte a se înțelege bine.

Așa am făcut și când a trebuit să zbor. Ca să nu prind aglomerat la control am ajuns pe la 12 juma la aeroport. Zborul era planificat pentru 15:05. A decolat la 16:05, că de ce nu.

Problema e că acum ora asta e ca și cum nu ar fi întârziat. Sunt ca petrecerile, se anunță ora 22 ca să se adune lumea până în 23.

Evident că cei mici nu au mai avut răbdare și au făcut spectacol și înainte de decolare și în avion. Dar nu e bai, au existat căști și muzică descărcată în prealabil.

Ieri au avut zborul de întoarcere niște cunoscuți. Au avut întârziere nu mai puțin de 5 ore juma fără vreo explicație. Nici măcar una. Nici pe mail, nici în sms, nici în aeroport. De ce? Pentru că se poate, Wizz Air.

Propunere de despăgubiri 

Și ca să nu mai existe astfel de măgării, aș propune ceva. Pentru fiecare oră de întârziere compania aeriană să returneze 10% din contra valoarea biletului. Dacă întârzie și 10 ore sau o zi, să se ajungă să se zboare și gratis. Și compensare de 600 euro minim. Masă și cazare la hotel de minim 3 stele în imediata apropiere a hotelului. 

Nu, nu glumesc, nu exagerez. Astea ar trebui să fie măsuri normale și obligatorii. Singurele motive pentru care un zbor poate fi întârziat sunt cele din cauze naturale, dar și acolo un minim de condiții tre oferite celor care așteaptă în avion.

Căci sincer, chiar cred că orele asta de întârziere sunt deja un standard pe care toți îl acceptă, și pasagerii, dar mai ales compania de zbor. Și nu e normal. Când trenul întârzie o oră, e iritare mare, când zborul întârzie o oră: “eh, e deja normal să se întârzie o oră”. Apăi 5 ore?

Când va fi obligată o companie să restituie automat o parte din valoarea biletului, atunci cred că va fi conștientă de importanța respectării unui program. Și să fie instantă returnarea, ca la returul produselor. Se confirmă prima oră de întârziere, pac 10% automat înapoi pe card. Și tot așa.

Nu că e o idee bună? 

Nu de alta, dar cei care zboară au și bilete la tren sau autocar pentru a ajunge la casele lor. Bilete pe care le plătesc în prealabil și pe care cine le decontează? Plus că tre să cumpere și runda 2. Deci, două seturi de bilete.

Mă poți urmări și pe Google News

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *